15
Maj
13

Czy Was tez denerwują reklamy?

Przedsiębiorcy często rozważają, jakie metody marketingowe obrać, aby podwyższyć grupę ludzi zainteresowanych produktami i usługami, aby powiększyć przychody przedsiębiorstwa. Skuteczna reklama nie ogranicza się tylko środkach masowego przekazu takich jak gazeta ogólnopolska, czy tv. Poczynania promocyjne są dziś nadzwyczaj skomplikowanym mechanizmem i korzysta z wielu technik. Iście popularna stała się promocja firmy w Internecie, a przede wszystkim jeden z jej odłamów tzw. social media marketing. Musimy wspomnieć, że nie jest to natarczywa wersja reklamy, jaką klienci omijają szerokim łukiem.
Social media to działanie na portalach społecznościowych w Internecie. Najpopularniejszymi i w związku z tym będącymi w zainteresowaniu fachowców od reklamy portalami społecznościowymi w Polsce są: Grono.net, Demotywatory, Google+, Flaker. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju mało, bo 5 % przedsiębiorstw przekonało się do social media. Niezaprzeczalny jednakże jest naturalnie fakt, że jest to narzędzie bardzo przyszłościowe, ponieważ Internet notuje błyskawiczny progress, a ilość jego użytkowników cały czas wzrasta. Wiele firm decyduje się na Facebooka, założenie tam fanpage’a i systematyczne zdobywanie fanów. Kolejny sposób na promocję to tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w doskonały sposób kreują wizerunek marki. Zainteresowani bardziej z uznaniem odnoszą się do tego typu promocji, gdyż nie narzuca się ona klientowi, pozwala na samodzielny wybór np. w kwestii zostania fanem firmy. To zainteresowani decydują o tym, że chcą otrzymywać informacje dotyczące firmy. Tym samym ten model reklamy jest niebywale skuteczny.

Reklamy


%d blogerów lubi to: